Onze masterchefs
marketing2mix is een samenwerkingsverband van Elles Palm en Guido Blok. Elles is in 2015 gestart met marketing2mix met als achtergrond marketing- en communicatiespecialist. Guido werkt al langer freelance als art director en vormgever. Elles en Guido hebben onder het motto ‘Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder’ hun krachten gebundeld, zodat ze samen één totaaloplossing op het gebied van marketing en communicatie kunnen bieden. Daarbij doet ieder waar hij of zij goed in is. Elles neemt de strategie en de (online) marketing en communicatie voor haar rekening en Guido bedenkt de creatieve concepten en werkt deze uit. Door deze formule bieden ze de klant de juiste mix voor een goed resultaat. De samenwerking en werkwijze van Guido en Elles kan als volgt omschreven worden:
- Pragmatisch en no-nonsense
- Rotterdamse inslag: niet lullen maar poetsen
- Communicatief en analytisch sterk
- Proactief, ondernemend, flexibel en accuraat
- Zelfstandig en stressbestendig
- Zetten net dat stapje extra om het beste resultaat te behalen.
Maar collegialiteit en andere sociale competenties (zoals humor) vinden zij net zo belangrijk. Met hun enthousiaste en positieve instelling, kunnen zij gemakkelijk en snel samenwerken met bedrijven, werk- of projectgroepen en andere partijen. Niet onbelangrijk toch?
Even voorstellen … Elles
Ik ben mijn loopbaan begonnen als allround reisadviseur bij de ANWB. Daar heb ik geleerd dat door je te verdiepen in de klant en goed te luisteren naar zijn wensen, je pas écht de droomvakantie boeken kan die bij hem past! Hier heb ik dan ook mijn talent ontwikkeld om vanuit de klant te denken. En daar draait het in marketing en communicatie ook om: klantgericht denken en handelen. Toen ik bij de ANWB de overstap maakte naar marketing en communicatie, heb ik dit talent verder ontplooit. Inmiddels heb ik ruim 15 jaar ervaring in dit vakgebied met als belangrijkste inzicht hoe belangrijk, maar vooral ook hoe leuk het is om je in de ‘klant’ te verdiepen om tot de beste resultaten te komen.
Bij de ANWB heb ik ook geleerd dat door jezelf continue te ontwikkelen, je je talenten en je passie ontdekt en zelf kunt blijven groeien. Door mijn diverse marketing- en communicatieopleidingen, waaronder de Post HBO Opleiding Nextmarketeer B Online Marketing, ben ik mijzelf gespecialiseerd in dit vakgebied. En door al mijn talenten gelijktijdig in te zetten en mij niet op één gebied te richten, weet ik het maximale uit mijzelf te halen én het maximale voor mijn opdrachtgevers te bereiken.
Ik ben geboren en getogen in Rotterdam en omstreken. Ik woon in Capelle aan den IJssel. Ik ben single, vrienden en familie zijn voor mij erg belangrijk in mijn leven. Mijn motto is dan ook: live is better with friends. In mijn vrije tijd ben ik graag met ze samen onder het genot van een borreltje of een gezellig etentje. Daarnaast ben ik een buitenmens, ik ben graag in de natuur. Paarden zijn mijn grote liefde, ik ben dus vaak op stal te vinden bij mijn eigen paard. Hier kan ik een drukke dag achter mij laten en mijn hoofd leegmaken.
Even voorstellen… Guido
Van jongs af aan was ik altijd bezig met ideeën te visualiseren, te tekenen en te schilderen. In welke creatieve sector kan dat dan beter dan de reclame! Na diverse studies kon ik vanaf 1995 mijn creatieve ei daarin kwijt. Ik kwam in de leer bij een groot Amsterdams reclamebureau waar ik met retail en sales promotion in aanraking kwam voor merken als Scapino en Philips. Ik bedacht hiervoor campagnes en ontwierp het foldermateriaal.
In het jaar 2000 wilde ik graag de online wereld instappen en kreeg daarvoor de kans met Nokiagame, een internationaal en crossmediaal online game event van Nokia, dat 3 weken liep en waar duizenden gamers uit 22 landen aan meededen. Hiervoor heb ik met een team websites, advertenties, mobile games en meer vormgegeven, hiermee hebben we vele prijzen gewonnen. Daarna volgde nog diverse mooie online campagnes voor Volvo, Peugeot, Intel Nuon en Expedia.
Uiteindelijk besloot ik mijn werkzaamheden dichter bij huis op te zoeken, namelijk Rotterdam. Ik kwam terecht bij de BVH Groep, waarin ik aan geïntegreerde concepten kon werken voor klanten als KPN, ING, KPMG, Ministerie van Justitie, De Politie, Sogeti, Stivoro, Hogeschool Inholland en Grohe.
En zoals het wel vaker gaat, kijk je nog een deurtje verder en begon ik bij Buro voor de Boeg. Het werken voor nieuwe klanten werkte verfrissend. Een culturele klant als het Gelders Orkest en een aantal vastgoed projecten maakte mijn scope weer een stuk breder.
Daarnaast ben ik veel buiten te vinden. Ik probeer zoveel mogelijk per fiets te bereiken en ben graag op het water te vinden met kanoën of zeilen. Heb ik een weekendje vrij, dan gaan we met het gezin eropuit met de vouwwagen en kano’s. Het gevoel van vrijheid doet een mens goed.
Samenwerkingpartners
Arne Verwoert – Google Adwords-campagnes
Hoewel marketing2mix alle kennis in huis heeft om te kunnen adviseren en te begeleiden bij het online adverteren in Google, maar het inrichten en continue optimaliseren van campagnes is niet onze passie. Dat laat we dus liever over aan een expert. Die expert met passie voor zijn vak hebben wij gevonden in Arne Verwoert van Verwoert Online Advertising. Dit zijn de redenen waarom wij met Arne samenwerken:
- Passie voor online advertising
- Specialistische online advertising kennis
- 8 jaar online advertising ervaring
- Officieel Google Partner (Google AdWords & Google Analytics certified)
- Altijd een vast contactpersoon
- Klantgerichtheid en betrokkenheid
- 8 jaar ervaring als (online) ondernemer (kan daardoor goed meedenken)
- Flexibiliteit (ik handel autonoom en schakel snel mee)
Mat Huppertz – Fotograaf
Mat Huppertz werkt als zelfstandig fotograaf in opdracht en als beeldend kunstenaar. Hij heeft een bachelor in Design, visuele communicatie met de nadruk op audiovisuele vormgeving, van de Academie van Beeldende Kunsten in Rotterdam (de huidige Willem de Kooning Academie) en heeft een master in Kunstgeschiedenis van de Universiteit Leiden.
Fotografie en film waren altijd leidend tijdens zijn opleidingen en in zijn vroegere werk bij Nederlandse Spoorwegen. Bij de Nederlandse Spoorwegen heeft hij naast zijn werk als ontwerper, gefotografeerd en instructiefilms gemaakt.
Tijdens de studie kunstgeschiedenis heeft hij onderzoek gedaan naar betekenissen van licht in de fotografie en een bijvak gevolgd in film wetenschap.
Voor marketing2mix heeft hij de fotografische/technische opnamen verzorgd voor de animaties ten behoeve van De Scheidingsplanner en het fotowerk voor het project De Zevenster.
Persoonlijk kennismaken?
Nieuwsgierig wat wij voor jou kunnen betekenen? Maak dan een afspraak voor een gratis en vrijblijvend oriëntatiegesprek. Wij komen graag bij jou langs om met jou en jouw bedrijf kennis te maken. Onder het genot van een kop koffie kunnen we dan jouw hulpvraag inzichtelijk maken. Doe het gerust, het verplicht je tot niks.
Bel 085 – 760 05 26 of vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.