Kijkje in de keuken
marketing2mix werkt met veel plezier voor opdrachtgevers in diverse branches. Juist die diversiteit, daar houden wij van! Vooral omdat elk bedrijf en elke markt zijn eigen uitdagingen kent, waar wij creatieve oplossingen voor mogen bedenken. We lichten er twee recente opdrachten uit om een indruk van ons werk te kunnen geven.
Zorginstelling Stichting De Zeventer
Na een intakegesprek met drie partijen heeft Stichting de Zevenster marketing2mix gevraagd om hun marketing en communicatie te moderniseren en te optimaliseren. De Stichting heeft onder meer behoefte aan structurele communicatie met de doelgroepen en het personeel. In twee strategiesessies met de werkgroep zijn alle uitgangspunten opnieuw geformuleerd, is de identiteit en het onderscheidend vermogen helder gemaakt, zijn alle doelgroepen in kaart gebracht, is de boodschap in een nieuw jasje gestoken en is er een plan van aanpak geschreven. Zo zal de website geheel vernieuwd worden en zal er meer digitaal gecommuniceerd gaan worden. Inmiddels is het voorstel voor een moderne huisstijl en communicatielijn gepresenteerd, waar vol enthousiasme op gereageerd is. Ook het logo hebben we een opfrisser gegeven. Nu zijn we toe aan de implementatie van het concept in alle online en offline communicatie en zal er een communicatiekalender opgesteld gaan worden.
Update: de vernieuwde website van de Zevenster staat live, de eerste nieuwsbrieven zijn verstuurd en de wintereditie van het magazine de Kontaktster is in het nieuwe jasje verschenen. Ook Social Media wordt inmiddels actief ingezet. Voor 2017 is er een communicatiekalender door marketing2mix samengesteld, wij zullen de werkzaamheden in zijn geheel gaan uitvoeren.
Lokale Scheidingsplanners
De Scheidingsplanner is een vereniging van scheidingsbemiddelaars die zich onderscheiden door expert op het financiële vlak bij echtscheidingen te zijn. Vanuit de vereniging is er een landelijk website en worden er Google Adwords-campagnes ingezet. Iedere Scheidingsplanner is daarnaast zelf verantwoordelijk voor de eigen lokale marktbewerking. Voor een club van 6 Scheidingsplanners heeft marketing2mix een concept bedacht voor maandelijkse lokale marketingcampagnes. De campagnes hebben onder meer als doel de lokale naamsbekendheid te vergroten, de concurrentie is de afgelopen jaren namelijk enorm toegenomen. Daarnaast willen we de doelgroep informeren over diverse onderwerpen die bij een scheiding te komen kijken. En willen we traffic naar de lokale websites genereren. Hiervoor wordt ook Social Media (o.m. Facebook-advertenties) en Google Adwords-campagnes voor ingezet. Tevens produceren we ieder maand een video over het thema. marketing2mix voert elke maand de werkzaamheden uit en monitort tevens de resultaten. Ook wordt er met deze groep gekeken naar productontwikkeling. Zo hebben we onlangs het Pluspakket voor scheidende 55-plussers geïntroduceerd. Inmiddels worden er met de campagnes mooie resultaten geboekt.
Ander recent werk
Wij hebben onder meer ook gewerkt voor:
Persoonlijk kennismaken?
Nieuwsgierig wat wij voor jou kunnen betekenen? Maak dan een afspraak voor een gratis en vrijblijvend oriëntatiegesprek. Wij komen graag bij jou langs om met jou en jouw bedrijf kennis te maken. Onder het genot van een kop koffie kunnen we dan jouw hulpvraag inzichtelijk maken. Doe het gerust, het verplicht je tot niks.
Bel 085 – 760 05 26 of vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.